Monday, July 20, 2009

why should i cal luahan rasa,nukilan jiwa



.: me,a lil bit shy.but pls dont ask me why :.

1st n foremost.welcome 2 da world of bloggers.
p/s:ini adalah luahan hati aku yang terkadangnya bodoh. n rmember jgn hanya kerna membaca ini sudah boleh membuat kao kenal aku sedalamnya.

and,

segala picisan dalam ini adlah luahan hati ku yang tulus murni. sangat tidak sesuai digunakan untuk menghentam atau digunakan sebagai reference(tp terpulang jika anda rasa ada yang membina).
aku tiada ilmu yang tinggi,hidup sekadar rendah diri.ini luahan hati yang ntah apa2 dan ini juga tidak boleh digunakan sebagai bukti (in case of court case) .

of coz dis is my 1st time writing a blog sooo its simply i say dat i dunno wat 2 writee..heheh mayby next time kne wat gamba rajah pokok dlu kot,cam skola rendah dlu cg aja wat karangan.anyway hails to da dr mohd faris.

peace be upon u!

6 comments:

aiza89 said...

faris dh da blog weii..aku link kn blog ko kt aku eh faris?

itzz g0oddd!! said...

mak aii apesal cam semacam je ayat?
ko baru buka blog ke?
selamat dtg ke alam blog....

hungry said...

asal laen mcm je ko nye ayat ek??huhu..nice meetng ur blog...in case x der r i swg2 cam owg bdoh jer strt blog...hehehe..peace no war k...

fara rasep said...

eh.eh.


lebih kurang je ayatnya. bukan lebih kurang. tapi lebih banyak..

headline pun tak leh bla nak sama. bercinta ke kita nak sama2 nih?

mohd faris bin mohd aladin said...

ahhahahaha.nak starting blog .kne amik idea org dlu:D

Anonymous said...

hee saye dah bace dr mule smpi la last awk buat..thx membina sgt..da x down sgt hari ni,,thx farish :D