Friday, October 15, 2010

remaja kita remaja bergeliga

malam lalu mcm biase bg golongan2 harapan bangsa,aktiviti mlm mesti dimulakan dgn bersembang di kedai2 pilihan baik kedai mek thailand jual tomyam mahupun mamak tepi jalan. Mmg x dinafikan anak muda kita semakin sehat dan berhati waja apabila sentiasa bersemangat berdiskusi bagaimana utk memajukan bangsa dan negara dan bukanlah hanya omong kosong semata2.

Mcm biase membe dari kecik gua sentiasa mengecop kerusi plastik kuning dan duduk btul2 tegak lurus depan tevevvee-kaki telunjur di kerusi yg kedua-sambil dengan tenang menghirup rokok gudang garam.Dari raut wajahnya mmg kita sudah pasti yg mamat berkumis tebal dan berambut ikal mayang nie mmg berasal dari tanah jawa walaupun kdg2 dia ttp menafikan dengan mengatakan salasilah keluarganya ada berhubungan dengan MEGAN FOX!

sembang2 malam dimulakan,pungpang pungpang pungpang....
beli kereta itu ini?beli rumah banglo kat kl lagi murah dibanding beli rumah kayu kat tjg karang? tanjong karang dah nk jd ibu negeri? flight straight tanjong karang-london pada 2012? awek kl biase2 kalo nk dibanding dengan gadis2 tanjong ? ecam mati kne laggar lori? mat yg kje kat kedai awe dulu kne tangkap polis edar mercun secara haram?
pungpang pungpang pungpang......

gua mcm biase terangguk2 tanda setuju....

p/s-mmg best kalo sekali sekala dpt blk kampung,Tiada lagi sembang medic sahaja!

No comments: