Friday, August 20, 2010

awek mcd



gua blk kampung,membe gua cakap awek mcd sorg nie cun.sbb minah nie msuk keje je manager mcd cwgn tu da jd kaye raye. gua teruja dengan sembang kencang membe2 gua. gua musykil sbb selama nie gua taw x kan ade sape dpt celen kehenseman mak gua.
gua x marah,gua buat rileks2...



gua datang bukan sbb nak ngorat minah nie,tp sbb lapa.lu org paham x gua lapa!gua tgh order membe gua paparazzi gua tgh sembang2 ngan awek mcd nie.
gua x marah,gua buat rileks2...



membe gua stress sbb awek mcd tu tinggalkan no tepon kat plastik burger gua.
gua x mintak apa2 tp da rezeki nak buat camne.dlm hati gua ade harapan nie nak mkn nasi minyak tahun depan:D
gua x marah,gua buat rileks.....

4 comments:

hentakbelipat said...

siap g amek gmba ea awek tu keje..haha

mohd faris bin mohd aladin said...

hahaha.fans2

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

BRADER APA NI BRADER? HAHAHA