Thursday, November 4, 2010

air kosong jee

malam minggu lepas gua lepak la jap kat kedai mamak ngan membe gua.bukan ape,cuma lapar je n rindu nak pekena teh tarik tgh2 malam nie.
membe gua kate die baru lepas minum manis so die mintak air ksg jela.ala buat basah2 tekak time borak.

pungpang pungpang ktorg sembang..
abes sbtg,sbtg lagi.abes sbtg,sbtg lagi.biasela da name kutu nak buat ape lagi.

ahhh,nak dijadikan citer time nak bayor

membe gua: sonne lu kasi free kan itu air kosong?
sonne: 30 sen la bos.
membe gua:ai! air kosong pun kne bayar ka sonne?
sonne: kes bunuh pun bole setel,takkan air kosong tak bole setel.


p/s: gua agak2 sonne nie la kepala kes bunuh sosilawati?
amacam ada berani...kasi sekali:D

4 comments:

amy emyla said...

pang pang abes sebtg 2 btg 3 btg..
pang2..4 btg..abes sekotak 2 ..
last2 xdan tua COPD..

hentakbelipat said...

kalau mamak dah main ugut2 kes bunuh baik cepat2 ulur sen bai..hehe

mohd faris bin mohd aladin said...

heeee.slow2.nak benti nie.

mohd faris bin mohd aladin said...

hahahhaha.tau takpe. mau jadi abu nnty doe