Tuesday, November 16, 2010

awek die pilih klcc doee!

sebab ape aku cakap awek tu bertuah?

1)kalo die couple ngan aku dah tentu2 aku bg pilihan nak pilih lava gunung berapi yg nk meletop nie or paling kuat pun pilih jd toke kedai bakso tepi2 jalan nie. haa apelagi makan2.

2)balak die rambut mcm bieber tuuu tp syg mukanya ........

3)mysia dah mcm NEW york lah beb. dah tentu2 aku blk nnty breakfast mkn pancake tido pakai sweater bulu2.fuyoo ckp ade asap2 sume,ptg2 men salji,raya haji makan spagetti:D

bb dah mcm new york? tnjong karang jd las vegas:D ..myby..

4)awek tu baru umur bape tahun,dah dpt klcc. aku nie dh bertahun2 belajar,tertonggeng2 selak buku,balik2 duduk rumah kos jee skrg.
alahai apela nasib nie.

5)kecik2 dah famous kan dapat chances buat video clip.aku nie mimpi jela kan nk berlakon sinetron, berlakon cerekarama sume.

alah rileks lah.mimpi je. tak salah kan?

5 comments:

mimio disaster said...

yess. x saba tggu tg karang tuka jd las vegas :)

durrah said...

kalau tg karang tukar jadi las vegas, aku nak pegi lah lepak jumpe mamah hawt! haha.. kuala selangor tukar jadi miami ye... !

Anonymous said...

hahhah
tak payah study oversea, sebab malaysia pun dah macam oversea~

Anonymous said...

tg krg jd vegas?..omg!

mohd faris bin mohd aladin said...

heeeee.