Saturday, May 22, 2010

cheritta dari medan 1


malam semalam gua lepak baim sama tirajee,mcm biasa aktiviti mlm dimulakan dengan dengan mengacau gadis2 litar di sekitar bahu jalan dr mansur ini.al maklumlah kawan2 ku, gadis nie sgt differ sket dengan gadis2 melayu yg kita idam2 kan tu,gadis2 nie dikatakan lebih bertenaga,mempunyai tone suara yg agak garau,dan ada kata kunci di sebalik ucapan mereka("bang! ade api:D) haa,paham2 la ye!

Lu skrg belaja cmne bro? tanye gua sambil hirup teh tarik baim yg agak2 cow dan pekat nie.
Teh tarik baim nie beza sket ngan teh tarik yg korg bole dapat kat mysia,nie mungkin efek dari tahi2 yg melekat dekat kukunye atau dari baju berjenama lonsdale london jalur2 berkolar bertompok2 keringat yg gua rase cam same je hari2. Tapi gua x kesah,gua tau yg teh tarik die nie mmg pegang satu medan dan tunggu mase je die nak komersilkan kat seantero dunia kan beb:D

**********
gua stress la faris! jwapan sadis lagi menyayat hati jejaka kacak dan berkumis tebal nie.
lah lu apahal bro,habaq mai sket!

camnie gua rase sedey la sama gua punya tempat blaja,mesen yang pancar sinar kat lab gua tu buat hal la bunyi krek2!tu gua x kesah sgt,masalahnya bole plak time2 nie mesin purba nie rosak terus. DIA NAK ADAKAN EXAM SEMULA!hish pedih la,gua da byr da makcik tu dulu,x kan nak kne byr lagi! lu pun taw kan bkn senang nak cari org yg dengan bangge bagi gigi diorg tuk dibuat ujikaji.hish gua rasa cam nak bakar je tempat perkuliahan gua tu,gua da slow talk da,agak2 x bole pegy lu pun paham2 ar kan.alamat kaki la gamaknya!

mak ai! agak kasar la ye tempat lu,jawab faris (budak kacak tp berjiwa lembut)
agak2 kalo gua bwak membe tanjong gua cukup x nak kasi letop lu punya tempat belaja?

camnie la bro,lu tenang2 aja suda.lu sap kok lu,lu minum teh tarik nie dulu,blk nie lu tido.
lu wat rileks2 je.gua taw hati lu gundah gulana.
Lu lihat la jam nie da waktu pagi da pun! Suasana medan agak sepi yang mana orang-orangnya sedang tidur. Kalau yang baik baik boleh jadi sedang sembahyang. Tapi rata-ratanya sedang tidur. Yang kerja kerajaan tidur. Yang kerja swasta tidur. Yang laki-laki metroseksual tidur. Yang perempuan moderen megah menuntut kebebasan dan hak-hak serta keadilan kaum wanita pun letih lalu tidur. Dan yang jahanam pun barangkali sedang bersiap-siap untuk tidur sekarang ini.

cinggg***gogrok

bunyi moto EX lima meninggalkan kedai:D