Sunday, June 20, 2010

GP joran

sirkit kejohanan: Bukit talang golf n country club
tanggal kejadian: dua puluh bulan juni jam 9 pagi

gua yakin x sume dokter2 yg dilahirkan di dunia nie berjiwa medis dan etis semata2 tetapi ade juge yg lebih sinis dan adventuris mcm GUA!!



sekitar jam 9 pagi..sesi penerangan bersama penaja dan otai2 pemancing,kelihatan dlm gambar yg bertopi merupakan bekas champion tahun 2000 Gp joran sirkit jepun.Baju merah dlm gambar agak sedikit terlindung merupakan orang pertama yg menciptakan joran pancing,dan akhirnya lelaki berbaju pagoda ungu adalah abah gua. x segah mana cuma pernah mng beberapa kali kejohanan kecil2 sekitar kampung..



Otai2 suma da mula menunjukkan bakat masing2.habis sume lubuk ditawan dan banyak ikan2 jatuh di tangan pihak lawan.tak dilupakan byk juga umpan umpanan yg telah berjaya mengelirukan pihak lawan.


Wajah comel penulis bersama hasil tangkapan.ikan haruan afrika seberat 5 kg berjaya ditawan dengan menggunakan umpan roti gardinear ditambah dengan bacaan ayat2 suci al quran sahaja.

4 comments:

Anonymous said...

WAH BESARNYAA IKAN KAU DAPATTT!!

mohd faris bin mohd aladin said...

agak besa la:D

shakinah said...

oi. tu aku perli tu oi. hhaha. but atleast dapat. kalau aku haram takde kot.

mohd faris bin mohd aladin said...

tgk tangan la