Friday, June 18, 2010

meksiko terus maju!

fikiran runsing,kepala pening,masih bolehkah dirunding.....

inilah yg aku rase ade dlm kepala otak Raymond Domenech apabila pasukan cap ayam perancis dibantai oleh team favourite aku mlm td dengan dua gol berbalas kosong..
lpas nie mne2 team yg agak2 kosong bole la amik si rambut kerinting nie especially aku tujukan kpd liverfool:D

mmg aku telah jatuh chenta ngan mexico,bkn sbb tgk kecantikan awek2 mexico,tp ini soal mutu permainan pasukan VIVA lA RASA ini yang agak2 memberangsangakan.nak dikatakan cerita gol penalti abg otai gemuk BLANCO mlm td x la secantik mne,tp sbb baru minat punya cerita gua x kesah,gua bg lu mmg setaraf ngan amri yahyah skrg nie.

Tahun nie mmg aku bit mexico msk final!!!!!
Lu org tgk jela cmne letop punye dos santos,Hernadez,Vela,ngan juarez kat stadion Peter Mokaba, Polokwane mlm tadi.tula perancis lu org men tipu lagi.nek men sepak bola piala dunia tapi nak gol pki tangan.men guli nak:D

ape2 pun semangat rey meysterio membakar dlm diri gua skrg nie,lepas nie sblm tgk meksiko men ak nak pki topeng ultraman adek ak...

No comments: