Tuesday, June 1, 2010

lagi ujian ya...


yang atas nie timetable exam gua.


yang bwh nie luahan hati gua...
mak x dapatkan berikan kemewahan untukmu nak,kita bukanlah lahir dari anak org yang berada,hanya ilmulah bekalan hari tua..
(masih terngiang2 pesanan mak gua kat telinga gua hingga hari ni)

Senang cter,sekarang nie kat tempat blaja gua nie, bole kate asal tgk muke je spesen jeee sume.serius! bengis!garang!paranawei! maklumlah exam weeks da menjelma.
Terlentok atas kusi,sibuk mempoyokan diri dengan memberitahu kuat2 ilmu yg x setinggi mne,nota budak2 yg rajen berwarna warni,dan golongan2 DR genius yg rileks mengasapkan diri adalah lumrah biasa minggu2 exam nie..

kepada teman2 men guli dgn gua time kecik,lumbe basikal keliling kampung,lawan bola sepak antara taman2,men baling siper antara rumah sukan,geng2 sap kok kat toilet time skola,geng2 kaki fly time duk asrama..gua bukan nak minta ape,DOAKANLAH membe kesayangan korg sorg nie...sape lagi yg aku nak harapkan.dari jauh ku kirimkan salam.

No comments: